like like !

Saturday, January 8, 2011

Bed Rooms


For Fatihah Room

 See them , nampak takk ? cantekk an bilik niy ? aku rase nanti aku nak buat jugakk lha bilik mcm niy , best . luas pulakk tuh .. warne merah pon buleyh .. janji aku ade bilikk . ini bilik sebenar aku beselerak dgn baju baju -.- aku teringin nak tidor sorang sorang , tapi aku takot sbb aku pnah skali tidor sorang sorang pastu aku kene kacau . ngeri ! haha . ^^''




 For Husna Room

Huh! See them again , aku cadang bilikk niy untuk adekk aku yg nombor dua . sbb elokk lha bilik niy ngan umur dye yg sebelas tahun tuhh . haha . sje je buat ikut umur . hahaha.. lagi pon dye suke warne pink . huhu . ntah lha warne pink ke warne merah bilik tuhh . kurang jelas . hehe .. biar dye tidorr berjam jam dlm bilik dye sorang sorang . tiap kali tidor ngan dye , mesti dye tolak aku . benci nye -,-'


For Syerah Room

Ehh , asal smue bilik pink merah niy = =' hah lantak ah , janji bilikk . hehe . ini bilik untuk adekk aku yg last kali bab dye kecikk gi *kecik ke . bab tuh kasi bilikk mcm budakk budak , agagaga..  tgk uh ade barbie doll , favourite she :) umur dye baru lapan tahun . hehe . perangai dye aku benci -.- aku kasiy dye bilik ni sbb nye slalu sgt merepek waktu mlm , contohnye mcm berangan lha mimpi yg bukan bukan haha , andd tidor buas nak mampos -,- nak tahu takk . adekk aku niy rajin benor bab belajar , huhu . bukan mcm kakak dye kan ? hehe ^^'


For My Parents Room

Ini bilik for my parent aku yg garang itu , walau garang tapi baekk org nye :P aku bukan org kaye mcm korang , aku org bese bese jerkk .. hahaha . *taknak ngaku . pepon cantekk ar bilikk niy . haha . aku suke yg bulatt bulatt tuh ^^'


Me andd Husna Room

This is my real room , aku bawah husna atas . aku amekk bwah sbb aku penakut , aku cerite dah kan yg aku kene kacau tuh . huhu . dah bace yg pic firts tuh ? aku ade tulis bilik sbnar aku beselerak dgn baju baju ? hah , tgk pic ats tuh dah tak beselerak kan ? hehe . lappy adekk aku punye , pc aku punye . kalo korang tak caye , tnye bapak aku . ha , bagaimane ? haha . bilik aku tak secantek bilik kamu ! huhu . mesti bilikk kamu lagi cantek dari bilik aku kan ? aku tahuu . haha -.-


Oke dah habis cerite aku , penat an nak type mende niy sume . 
nak kene upload pic lagi whatever lha :)
cantekk tak bilik aku ngan adek aku yg last tuh ?
anyway thanks for read <33




No comments:

Post a Comment