like like !

Friday, January 7, 2011

Hari Jumaat Best

Hari niy hari jumaat , hari yg best bagi aku . aku bangun lewat tadi , maybe 12 lebihh . aku takk ingat lhaa . hehe , sorry . time aku nak gi sekolah parents aku cakap member kawan daddy aku dah 'meninggal' :( , aku mule lha nak marah ! sbb aku jarang gi sekolah jalan kaki . sbb baru firts time . huhu .. firts time pon aku happy gakk . walopun dok umah sorang sorang . family aku g KL ziarah lha ape agi . hee.. aku nak cite pasal dkt skolah niy . bace tou ! huhu .
Hah? niy nak cite pasal sekolah pulakk , tadi dkt sekolah , kitorang takk belajar , nak tahu kelas ape yg tak belajar harini ? iaitu "Hemah , Intelek , Jujur , Kreatif " empat kelas jerkk . kelas skolah aku smue ade "due belas " kelas .. ehh , lupe plakk . tahu takk knpe kitorang takk blajar harini ? okee . firts , masokk kelas . pastu ade lha , pengawas tuh suruh bawak "beg" aku pn takk tahu nak buat ape time tuhh . aku 1 Intelek , tetibe pengawas tuh suruh gi "dewan" , erm . kitorang pon gi lha dewan anjung , punye lame , sbb 1 Intelek jerkk ade kat situ , firts aku nampak kelas laen punye lha bawak beg turun , tetibe turun dewan dorang takk de . haha . tengok tengokk dewan laen -.-' adehh . dah lha tingakat due , kene naek pulakk . haha . firts dalam dewan tuh cikgu suruh letakk beg dkt blakang . pastu cari tempat duduk , dudukk . huhu .. cikgu ckp kitorang duduk dekat dewan tuhh sbb untuk "Kumpulan C" for KoKo nanti , cikgu tuh Cantek . haha. cikgu ajar kami buat tepokk D4REAST , entah lha mcm mne nak eja dye .. hehe . pastu , Misi andd ape tahh , lupe lha . -,- untuk SMK Seksyen 4 Kota Damansara , then cikgu ajar lagu SMK Seksyen 4 bestt muzikk dye --' pastuh , gi solat asar dulu . 15minit , pastuh gi dewan balekk . haha .. pepon the best at SMK Seksyen 4
Oke lha , smpai situ jerk .. hehe . tapi saya balekk tau . niy dkt rumah takde sape sape , tggl saya sorang jerkk . sape nak 'teman' kan saya ? huhu , jgn segan segan

No comments:

Post a Comment